facebook pixel

Hur reser jag billigast? 

10 % rabatt 

Köper du biljett i reseappen, i biljettautomat eller på
Mitt konto så får du 10 % rabatt på alla dina biljetter.

Köpa biljett i reseappen

Köper du biljett i reseappen så får du 10 % rabatt.
Du kan köpa både periodbiljett och enkelbiljett i reseappen.
Våra periodbiljetter är:
30-dagarsbiljett
Fritidsbiljett
72-timmarsbiljett
365-dagarsbiljett

 

Tillsammansrabatt 

Tillsammansrabatten ger alltid 25 % rabatt
på totala biljettpriset när ni är fler som reser
tillsammans på gemensam biljett. Rabatten dras av automatiskt
när du köper två eller fler biljetter.

30-dagarsbiljett

30-dagarsbiljetten
är för dig som reser mycket. 
Du kan köpa din 30-dagarsbiljett i reseappen
eller köpa biljetten och ha den på ett resekort.
Res hur mycket du vill i 30 dagars på den bestämda sträckan.
 
Du som är Barn/ungdom mellan 0 och 19 år 
får 25 procents rabatt på 30-dagarsbiljetten.
Vid resa med Barn/ungdombiljett
ska du visa legitimation 
för att visa din ålder. 
 

För dig som studerar 

ger vi 25 procents rabatt 
på 30-dagarsbiljetten inom Kronoberg
och över länsgräns. 
Vid resa med studentbiljetten, ska du studera
minst 50 % och minst 10 sammanhängande veckor
under en termin.

Vid kontroll ombord ska studentlegitimation
med studentresesymbol och ID kort kunna visas.

 

Köp biljett via nätet på Mitt konto

På vår hemsida hittar du vår kostnadsfria tjänst Mitt konto.
Här kan du köpa enkel- eller periodbiljetter och ladda kundkassa.
Du kan även spärra ditt resekort om du skulle råka tappa det. 
x