facebook pixel

Hur reser jag billigast? 

10 procent rabatt 

Köper du biljett i reseappen, i biljettautomat eller på
Mitt konto så får du 10 procent rabatt på alla dina biljetter.

Köpa biljett i reseappen

Köper du biljett i reseappen så får du 10 procent rabatt.
Du kan köpa både periodbiljett och enkelbiljett i reseappen.

Tillsammansrabatt 

  • Du får alltid 25 procent rabatt på totala biljettpriset.
  • Gäller när ni är två eller fler som reser tillsammans och köper gemensam enkelbiljett och 24-timmarsbiljett. 
  • Du får Tillsammansrabatt i alla försäljningskanaler.
  • Tillsammansrabatten gäller inom Kronoberg till angränsande län.
  • Rabatten dras av automatiskt.

30-dagarsbiljett

30-dagarsbiljetten
är för dig som reser mycket. 
Du kan köpa din 30-dagarsbiljett i reseappen
eller köpa biljetten och ha den på ett resekort.
Res hur mycket du vill i 30 dagar på den bestämda sträckan.
 
Alla upp till 19 år får 25 procents rabatt
på 30-dagarsbiljetten.
Vid resa med Barn/ungdombiljett
ska du visa legitimation 
för att visa din ålder. 
 

För dig som studerar 

Du får 25 procent rabatt
på 30-dagarsbiljetten Student.

Vid resa med studentbiljetten, ska du studera
minst 50 % och minst 10 sammanhängande veckor
under en termin.

När det blir biljettkontroll så måste du kuna visa upp ID-kort och studentlegitimation med studentresesymbol.

Köp biljett via nätet på Mitt konto

På vår hemsida hittar du vår kostnadsfria tjänst Mitt konto.
Här kan du köpa enkel- eller periodbiljetter och ladda kundkassa.
Du kan även spärra ditt resekort om du skulle råka tappa det. 
x