På lanstrafikenkron.se använder vi cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies. Vad är cookies?
Lättläst information om hur du åker buss och tåg.
Här hittar du lättläst information om hur du åker buss och tåg.
Du har nu fått ett mail skickat till den angivna e-posten. Följ länken i mailet för att bekräfta din prenumeration hos oss.
Tack!
Med våra nyhetsbrev informerar vi om kollektivtrafiken i Kronobergs län. Här får du tips om våra produkter och nyheter direkt i din inkorg.
Vänliga hälsningar, Länstrafiken Kronoberg