Länstrafiken Kronoberg logotyp

close

Hjälp oss gärna att besvara några korta frågor.

Motsvarar webbplatsen dina förväntningar?

Ja Nej

Är det något särskilt du tycker är bra?

På vilket sätt motsvarar webbplatsen inte dina förväntningar?

Upplever du att webbplatsen är enkel att använda?

Ja Nej

Finns det något som du tycker är extra bra ur en användarsynpunkt?

Vad är det du tycker är svårt med webbplatsen?

Skulle du rekommendera webbplatsen till en vän?

Ja Nej

Är det något som gör att webbsidan är extra bra som gör att du vill rekommendera den till en vän?

Varför vill du inte rekommendera webbplatsen till en vän?

Finns det någonting du saknar på hemsidan eller som kan förbättras?

Varför besöker du hemsidan idag? 

Du kan välja flera alternativ.

Hur gammal är du?


Hur ofta reser du med Länstrafiken Kronoberg / Öresundståg / Krösatåg?


en bild som passar till innehållet i artikeln

Registrera ditt mobilnummer för tappa bort-garanti

Publicerad den 24-02-19

Har du registrerat ditt mobilnummer i reseappen eller på Mitt konto?

Om du på något sätt skulle bli av med din mobiltelefon eller tappa ditt resekort, så kan du enkelt återställa din/dina biljetter i reseappen eller flytta din/dina biljetter till ett annat resekort via Mitt konto.

I reseappen gör du det enkelt genom att installera appen på en ny mobiltelefon och skriva in ditt telefonnummer igen, då kan du hitta din/dina biljetter i appen.

Mitt konto är det viktigt att du registrerar ditt kort med din/dina biljetter för att kunna återställa dina biljetter till ett nytt resekort. 

När du registrerar ditt mobilnummer i både reseappen och på Mitt konto så kopplas de båda ihop automatiskt.