Länstrafiken Kronoberg logotyp

close

Hjälp oss gärna att besvara några korta frågor.

Motsvarar webbplatsen dina förväntningar?

Ja Nej

Är det något särskilt du tycker är bra?

På vilket sätt motsvarar webbplatsen inte dina förväntningar?

Upplever du att webbplatsen är enkel att använda?

Ja Nej

Finns det något som du tycker är extra bra ur en användarsynpunkt?

Vad är det du tycker är svårt med webbplatsen?

Skulle du rekommendera webbplatsen till en vän?

Ja Nej

Är det något som gör att webbsidan är extra bra som gör att du vill rekommendera den till en vän?

Varför vill du inte rekommendera webbplatsen till en vän?

Finns det någonting du saknar på hemsidan eller som kan förbättras?

Varför besöker du hemsidan idag? 

Du kan välja flera alternativ.

Hur gammal är du?


Hur ofta reser du med Länstrafiken Kronoberg / Öresundståg / Krösatåg?


en bild som passar till innehållet i artikeln

Nu har vi stängt ner funktionen flytta reskassa

Publicerad den 22-03-15

Du som har kvar ett resekort med reskassa kan flytta över detta värdet till reseappen eller Mitt konto fram till och med 31 mars 2022, sedan stänger vi ner funktionen flytta reskassa. Efter detta datum kommer det att vara nödvändigt att ta kontakt med Kundcenter angående återbetalningsärenden av gammal reskassa. Reskassa återbetalas upp till 10 år från inköpstillfället. 

Vid frågor om återbetalning, kontakta Kundcenter på 0771-76 70 76 eller kundcenter@lanstrafikenkron.se